NEDERLANDS
NEDERLANDS
ENGLISH
Home
Producten
Shop
Support
Downloads

Productsleutel- en activatieproblemen

Op deze pagina:


Productsleutel niet ontvangen

Onze webwinkel wordt door cleverbridge AG beheerd en stuurt de productsleutel voor uw aankoop automatisch toe in een e-mailbericht. Als u met iDEAL, Credit Card of via PayPal heeft betaald ontvangt u uw productsleutel normaal binnen 15 minuten. Als u voor een Overschrijving heeft gekozen dan ontvangt u eerst een e-mailbericht met daarin betaalinstructies. Nadat u het verschuldigde bedrag heeft overgemaakt kan het nog 3 werkdagen duren voordat de banken uw transactie hebben verwerkt en u uw productsleutel ontvangt.

Het komt regelmatig voor dat e-mailberichten, vanwege een te strikt spambeleid, per abuis in uw map met ongewenste berichten (spam) belanden. Controleer dus eerst deze map voordat u contact met ons opneemt.


Productsleutel verloren

Het is ook mogelijk dat u uw productsleutel bent kwijtgeraakt open de volgende webpagina en geef uw e-mailadres op dat u voor uw bestelling hebt gebruikt: Bestelordercontrole

Mocht u dit niet lukken dan kunt u ook contact opnemen door ons op het volgende e-mailadres een bericht te sturen: support@surfright.com
Vermeld hierin zoveel mogelijk gegevens over uw aankoop, zoals:

Wij doen ons best om u uw productsleutel zo snel mogelijk opnieuw toe te sturen.
Wij adviseren altijd om van het e-mailbericht met de productsleutel een backup te maken, door het bijvoorbeeld te printen op papier. En indien u het programma opnieuw moet downloaden of installeren dan kunt u de actuele versie ook altijd eerst van onze website downloaden: Downloads

Productsleutel voortijdig verlopen

Als HitmanPro aangeeft dat uw productsleutel voor het einde van de licentietermijn verlopen is dan wordt dit hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat de systeemklok van uw computer niet op meer tijd staat. Controleer in dit geval de klok van uw computer en herstel deze naar de actuele datum en tijd.

Activatie foutcode 8

Deze melding verschijnt als de licentie ongeldig is. Soms wordt dit echter veroorzaakt door andere beveiligingssoftware op uw computer. Probeer daarom eerst de oplossing beschreven onder foutcode 20.

Activatie foutcode 20

Tijdens het activatieproces verschijnt de melding foutcode 20:



Het activatieprogramma kon geen contact krijgen met onze productactivatiedienst op internet. Hieronder de meest voorkomende oorzaken en oplossingen:

  1. Soms lukt het de eerste keer niet. Dit kan komen doordat firewall-software op uw computer traag is met het automatisch toestaan van de verbinding. Wacht 10 seconden en probeer het gewoon opnieuw. Als het na de derde poging nog niet lukt, probeer de oplossingen hieronder.

  2. De Firewall van Internet Security software op uw computer blokkeert de internetverbinding. Vaak is deze software voor veel mensen te ingewikkeld om te bedienen, maar probeer deze software tijdelijk uit te schakelen en daarna de productsleutel opnieuw te activeren. Vergeet niet de software opnieuw in te schakelen na het activeren van de productsleutel.

  3. Uw computer heeft geen internetverbinding en werkt offline.

    • Sluit de computer aan op het internet. Gebruik hiervoor eventueel een bekabelde verbinding.

    • Schakel Offline werken uit in Internet Explorer. Verwijder in Internet Explorer in het menu bestand het vinkje voor Offline werken. Als u in Internet Explorer geen menubalk heeft, schakel deze eerst in.

    • Als u het programma HitmanPro wilt activeren, schakel het gebruik van een proxyserver uit. U vindt deze instelling op het tabblad Proxy onder Instellingen in HitmanPro:

    • Uw computer bevindt zich op een bedrijfsnetwerk en vereist proxy-instellingen. Vraag uw netwerkbeheerder naar de proxyserver-instellingen.

  4. Start de computer opnieuw op in Veilige modus met netwerkondersteuning. Hoe u dit doet leest u op deze pagina: De computer opstarten in de veilige modus
    Probeer in Veilige modus met netwerkondersteuning uw productsleutel te activeren.

  5. Als het activeren van de productsleutel na de bovenstaande oplossingen nog niet is gelukt, neem dan contact met ons op: support@surfright.com

Activatie foutcode 30

Het maximaal aantal toegestane activeringen is bereikt. U probeert uw productsleutel op meer computers te activeren dan waarvoor een licentie is aangeschaft. Neem contact op met onze serviceafdeling en vermeld het Cleverbridge Referentienummer of de Productsleutel dat u wilt activeren: support@surfright.com



Uitgegeven: 2 augustus 2010. Bijgewerkt: 25 mei 2012.

© SurfRight 2014  |  Disclaimer  |  Sitemap